Pagina's

zondag 8 oktober 2017

Sending Christmas hugs

Hallo blogvrienden,

Vandaag een echt kerstkaartje voor jullie. Het lieve stempeltje van WildRose heb ik ingekleurd met potloden. De basis is de nieuwe mal van DutchDoobadoo 470.713.156



Eerst heb ik de grootste vorm omgetekent op rood cardstock en uitgeknipt.
De 2de vorm heb ik op design papier getekend. in dit geval uit 2 papiertje omdat de design papiertjes maar 15 centimeter groot zijn en er dus niet uit pasten.
Je ziet dat het dan nog steeds kan. Je doet de onderkant en de bovenkant uit 2 verschillende papiertjes.


De leuke ijspegel rand is een nieuwe mal van Craftemotions.
De mal onder het afdrukje is van Marianne Design. Ook de kerstroos en de blaadjes zijn een mal van Marianne Design.

Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met deze kerstkaart.

liefs Anke


Geen opmerkingen:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief